Pierre Palla op het AVRO concertorgel en Bep Rowold altsaxofoon, uitzending 11 oktober 1966
Het AVRO concertorgel werd in 2019 opnieuw in gebruik genomen in het Muziekcentrum van de Omroep.
Vanwege de grote verdiensten van Pierre Palla op dit orgel is het bij die gelegenheid omgedoopt tot 'Pierre Palla Concertorgel'.